10. 12. Julie

Zítra: Dana

Horní menu

Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Informace z obce

Informace z obce


Štítky:









Prodejní doba platná od 01. 02. 2022 (Prodejna Skoky)

Prodejna smíšeného zboží ve Skokách oznamuje občanům změnu prodejní doby, platnou od 01. 02. 2022:

Pondělí       06:00 - 13:00 hod.

Úterý           06:00 - 13:00 hod.

Středa         06:00 - 16:00 hod.

Čtvrtek        06:00 - 13:00 hod.

Pátek          06:00 - 16:00 hod.

Sobota        07:00 - 10:00 hod.

Neděle        ZAVŘENO


Publikováno 26. 1. 2022 10:40

Platba místních poplatků v roce 2022

Prosíme tímto o seznámení se s platnými OZV

Obecně závazná vyhláška obce č. 2/2021, o místním poplatku za obecní systém odpadového hospodářství OZV 2-2021 o místním poplatku za obecní systém odpadového hospodářství.pdf

Obecně závazná vyhláška obce Dolní Újezd č. 1/2019, o místním poplatku ze psů OZV 1-2019 o místním poplatku ze psů.pdf

 Tiskopisy:


Publikováno 25. 1. 2022 14:15

Informace Českého telekomunikačního úřadu pro občany, kteří přijímají televizi přes anténu

Informační dopis města obce.pdf


Publikováno 10. 1. 2022 10:37

Svozové dny komunálního odpadu 2022

Svozové dny 2022.pdf


Publikováno 29. 12. 2021 10:30

HZS Olomouckého kraje informuje o dostupnosti dvou nových příruček z oblasti pož. ochrany

HZS Olomouckého kraje informuje o dostupnosti dvou nových příruček z oblasti požární ochrany určené veřejnosti, které vznikly letos díky spolupráci HZS Olomouckého kraje s krajským úřadem.  V prvním případě jsme se zaměřili hlavně na starší generaci a příručka je určená přímo seniorům, ve druhém jsme se pak věnovali problematice bytových domů a brožura je tak určená především majitelům objektů, bytovým družstvům a společenstvím vlastníků.

Veškeré informace k příručkám, včetně možnosti jejich stáhnutí ve formátu PDF, jsou k dispozici na:

https://www.hzscr.cz/docDetail.aspx?docid=22283852&docType=ART

 


Publikováno 11. 11. 2021 12:54

PČR upozorňuje na množící se případy internetové kriminality

logo.pngKyberkampaň_ informační letáček_vishing.pdf

210713_ppt_TK Kyberkampaň aneb cílem hackera můžete být i vy.pdf


Publikováno 21. 7. 2021 10:17

ČEZ Distribuce oznamují občanům:

Od 1. 1. 2021 se již nevylepují papírová oznámení a přecházíme na elektronický způsob informování. Každý zákazník si může sjednat zasílání upozornění na plánované odstávky ke svému odběrnému místu e-mailem nebo SMS zdarma na www.cezdistribuce.cz/sluzba. Pro veřejnost jsou informace k dispozici také na stránkách www.cezdistribuce.cz/odstavky, a to vždy nejpozději 15 dnů před konáním odstávky.

leta s letaky konci - informace CEZ.pdf

VÝHODY REGISTRACE PRO ZÁKAZNÍKA
- o plánované odstávce se dozví včas, i když se na dané adrese pravidelně nezdržuje
- bude neprodleně informován i o případném zrušení odstávky
- získá informace o předpokládané době obnovení dodávek při poruše
- ročně uspoříme 4 000 kg papíru, to je přibližně 10 stromů, a za pár let tak společně ušetříme celý les

PROČ SE MUSÍ ZÁKAZNÍK REGISTROVAT?
Při připojení odběrného místa zákazník nemusel uvést své kontaktní údaje nebo údaje již nemusí být aktuální. Proto je lepší si aktuální e-mailovou adresu i telefonní číslo nově nastavit či zkontrolovat, zákazník tak bude mít jistotu, že informace obdrží včas.


Publikováno 11. 3. 2021 10:03

Sběr jedlých tuků a olejů v obci

samolepka_oleje2.jpgSběrná nádoba (barva černá s oranžovým víkem) je umístěna u prodejny Coop v Dolním Újezdě (za kostelem).

samolepka_oleje2.jpg


Publikováno 18. 11. 2020 16:03

Člověk v tísni pomáhá i na Lipensku

Organizace Člověk v Tísni nabízí bezplatné poradenské služby v situacích, jako jsou: ztráta zaměstnání, ztráta bydlení, nárok na sociální dávky, oddlužení, exekuce a další tíživé situace. Zájemci mohou kontaktovat sociální pracovnici na tel. čísle: 731 690 961.

Člověk v tísni nabízí bezplatné poradenství v oblasti dluhů, dávek, bydlení a v jiných nepříznivých situacích. Tel.: 778 425 956.

Článek-služby ČvT.pdf

newsletter_Hranice_III_2020.pdf

 


Publikováno 18. 11. 2020 11:43

Sdělení od pošty PARTNER Dolní Újezd

Pošta Partner Dolní Újezd opětovně sděluje občanům termíny návozu poštovních zásilek na poštu

  • při dopolední směně (pondělí, středa, pátek) vždy v 10:40 hod.
  • při odpolední směně (úterý, čtvrtek) vždy v 16:20 hod.

Zohledněte prosím tento daný čas při vyzvedávání zásilek!

Pokud si nejste jisti, zda je Vaše zásilka již na poště k vyzvednutí, můžete si tuto informaci telefonicky ověřit. Telefonní spojení je vždy uvedeno na Vaší výzvě k vyzvednutí zásilky.


Publikováno 29. 10. 2020 9:51