25. 2. Liliana

Zítra: Dorota

Horní menu

Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Informace z obce

Informace z obce


Štítky:















Datové schránky 2023

0138_0046_MVCR_Datovka_banner_na-weby-uradu_600x300.jpgVážení spoluobčané, od 1. 1. 2023 na základě změny zákona automaticky získají datovou schránku všichni živnostníci a nepodnikající právnické osoby.
Prosíme, pokud patříte do jedné ze jmenované skupiny a dosud datovou schránku nemáte, věnujte této zprávě pozornost. Přístupové údaje obdržíte doporučeným dopisem během měsíce ledna, února nebo března 2023. Datovou schránku si také můžete založit sami již nyní. Více informací naleznete na webových stránkách www.chcidatovku.cz.

Datové schránka_2.pdf

MVCR_Datovka_letak.pdf

IDENTITA OBČANA.pdf

 

 

 


Publikováno 10. 11. 2022 10:17

Změna prodejní doby Jednoty Coop v Dolním Újezdě od 1. 8. 2022

Změna prodejní doby Jednoty Coop v Dolním Újezdě od 1. 8. 2022:

PONDĚLÍ

6:00 - 12:00

ÚTERÝ

6:00 - 12:00 -- 12:30 - 16:00

STŘEDA

6:00 - 12:00 -- 12:30 - 16:00

ČTVRTEK

6:00 - 12:00 -- 12:30 - 16:00

PÁTEK

6:00 - 12:00 -- 12:30 - 16:00

SOBOTA

7:00 – 10:00


Publikováno 21. 7. 2022 8:27

POŘIZOVÁNÍ DIGITÁLNÍ TECHNICKÉ MAPY OLOMOUCKÉHO KRAJE INFORMACE PRO OBČANY

DTM_OK_informace_pro_obcany.pdf


Publikováno 4. 4. 2022 16:14

Sběr tříděných odpadů - "jedlé tuky a oleje" a "kovové odpady"

Vážení spoluobčané,
určitě jste si už všimli, v letošním roce jsme v naší obci rozšířili sběr tříděných odpadů, jedná se konkrétně o "jedlé tuky a oleje" a "kovové odpady". Sběrné nádoby pro tyto komodity jsou umístěny ve všech třech místních částech obce. Výčet stanovišť sběrných nádob a návod jak třídit je uveden v přiloženém dokumentu.

Tříděné komodity_jedle oleje a kovy.pdf


Publikováno 29. 3. 2022 9:00

Kancelář veřejného ochránce práv pořádá soutěž na téma „Jak pomáhá ombudsman dětem"

Příloha2-informační leták.pdf


Publikováno 3. 3. 2022 10:06

Ministerstvo vnitra zřídilo webový rozcestník pro pomoc Ukrajině - www.nasiukrajinci.cz

Web Naši Ukrajinci je rozcestník, který Vám pomůže zorientovat se v tom, kam konkrétně můžete směrovat pomoc. Najdete na něm tři možnosti:

  1. Jsem z Ukrajiny – tato možnost Vás přesměruje na stránky Ministerstva vnitra, kde najdete všechny potřebné informace k tomu, co je třeba udělat po příchodu do ČR, kam je třeba se hlásit, je zde i sekce nejčastějších otázek a odpovědí.
  2. Pomoc malého rozsahu – zde jsou odkazy na neziskové projekty, které propojují dobrovolníky a zprostředkovávají drobnější pomoc.
  3. Pomoc velkého rozsahu – zde jsou kontakty na všechna krajská asistenční centra, která můžete kontaktovat s nabídkou větší pomoci.

Publikováno 2. 3. 2022 11:03

Prodejní doba platná od 01. 02. 2022 (Prodejna Skoky)

Prodejna smíšeného zboží ve Skokách oznamuje občanům změnu prodejní doby, platnou od 01. 02. 2022:

Pondělí       06:00 - 13:00 hod.

Úterý           06:00 - 13:00 hod.

Středa         06:00 - 16:00 hod.

Čtvrtek        06:00 - 13:00 hod.

Pátek          06:00 - 16:00 hod.

Sobota        07:00 - 10:00 hod.

Neděle        ZAVŘENO


Publikováno 26. 1. 2022 10:40

Informace Českého telekomunikačního úřadu pro občany, kteří přijímají televizi přes anténu

Informační dopis města obce.pdf


Publikováno 10. 1. 2022 10:37

ČEZ Distribuce oznamují občanům:

Od 1. 1. 2021 se již nevylepují papírová oznámení a přecházíme na elektronický způsob informování. Každý zákazník si může sjednat zasílání upozornění na plánované odstávky ke svému odběrnému místu e-mailem nebo SMS zdarma na www.cezdistribuce.cz/sluzba. Pro veřejnost jsou informace k dispozici také na stránkách www.cezdistribuce.cz/odstavky, a to vždy nejpozději 15 dnů před konáním odstávky.

leta s letaky konci - informace CEZ.pdf

VÝHODY REGISTRACE PRO ZÁKAZNÍKA
- o plánované odstávce se dozví včas, i když se na dané adrese pravidelně nezdržuje
- bude neprodleně informován i o případném zrušení odstávky
- získá informace o předpokládané době obnovení dodávek při poruše
- ročně uspoříme 4 000 kg papíru, to je přibližně 10 stromů, a za pár let tak společně ušetříme celý les

PROČ SE MUSÍ ZÁKAZNÍK REGISTROVAT?
Při připojení odběrného místa zákazník nemusel uvést své kontaktní údaje nebo údaje již nemusí být aktuální. Proto je lepší si aktuální e-mailovou adresu i telefonní číslo nově nastavit či zkontrolovat, zákazník tak bude mít jistotu, že informace obdrží včas.


Publikováno 11. 3. 2021 10:03

Člověk v tísni pomáhá i na Lipensku

Organizace Člověk v Tísni nabízí bezplatné poradenské služby v situacích, jako jsou: ztráta zaměstnání, ztráta bydlení, nárok na sociální dávky, oddlužení, exekuce a další tíživé situace. Zájemci mohou kontaktovat sociální pracovnici na tel. čísle: 731 690 961.

Člověk v tísni nabízí bezplatné poradenství v oblasti dluhů, dávek, bydlení a v jiných nepříznivých situacích. Tel.: 778 425 956.

Článek-služby ČvT.pdf

newsletter_Hranice_III_2020.pdf

 


Publikováno 18. 11. 2020 11:43